Za socialismu vysílala televize pouze na jednom, později na dvou televizních programech a programová skladba vysílání rozhodně neodpovídala té dnešní. Mnozí lidé, co tuto dobu pamatují, tvrdí, že bylo více zábavných pořadů na úrovni, méně zpráv, a rozhodně mnohem méně reklamy. Reklamní znělku uváděli pan a paní „vajíčko“ a prezentovaných produktů bylo tak málo, že byly reklamní spoty spíše zábavným zpestřením.

Dnes jsme televizní reklamou doslova přesyceni a tak se stává, že ji ignorujeme, přepínáme kanály, nebo odcházíme za lepší zábavou. Jenže co když se na obrazovce objeví zrovna něco, co by nás skutečně mohlo uspokojit, zaujmout a život zkrášlit? Existuje spousta skvělých výrobků, o nichž ani nevíme jen díky tomu, že producenti si nemohou dovolit tak drahé platby za TV reklamu. Ale existují i jiné možnosti, jak dát o sobě vědět. Třeba reklamním textilem.

potisk na triku

Ačkoli nás mnohé televizní reklamy otravují, vkusně provedený potisk či výšivka na tričku nebo mikině dokáže zaujmout každého. Textilie již vnímáme jako něco přirozeného, a rádi si přečteme, byť jen ze zvědavosti, s vědomím a zvídavou otázkou, co dotyčná osoba na sebe navlékla s tím, že se vydá do ulic města, a prochází se na veřejném prostranství.

Stačí tedy pouze jediné – zvolit vhodný výrobek (bavlněné triko, mikina, polokošile, čepice, batůžek atp.), vybrat druh potisku, který vám tiskaři rádi poradí, a na závěr to nejtěžší – navrhnout motiv, aby zaujal, nebyl vtíravý, byl vtipný a nabízel skutečnou kvalitu, kterou budou lidé ochotni vyzkoušet.

dívka s potištěným tričkem

Propagovat na reklamních tričkách lze cokoli, od výrobků běžné spotřeby až po služby, sportovní a zájmové aktivity, sběratelskou činnost, volnočasové záležitosti atd. Můžete třeba dát vědět lidem o tom, že u vás vyrostla nová rozhledna, že jste otevřeli bike park, moderní bosonohou stezku, minizoo, že nabízíte lidem organizaci vodáckého putování po Vltavě včetně půjčení lodí a přepravních dodávek.